Wilt u gemeentelijke belastingen betalen door middel van een automatische incasso? Of wilt u uw automatische incasso van de gemeentelijke belastingen wijzigingen of stoppen? Vul dan het formulier 'Automatische incasso aanvragen, wijzigen of stoppen' in.
Hoe lang duurt het?
Het invullen van het formulier duurt ongeveer 10 minuten.
Wat heeft u nodig?
Login
Voordat u het formulier kunt invullen, logt u in met DigiD of eHerkenning. Houd uw DigiD of eHerkenning dus bij de hand.
Gegevens
Wij vragen u de volgende gegevens in te vullen:
Uw gegevens
- burgerservicenummer*
- voornaam en achternaam*
- straatnaam en huisnummer*
- postcode en woonplaats*
- geboortedatum*
- telefoonnummer*
- e-mailadres*
Gegevens organisatie (indien van toepassing)
- kvk-nummer*
- vestigingsnummer
- telefoonnummer*
- e-mailadres*
- voornaam en achternaam aanvrager*
- functie en afdeling aanvrager
- telefoonnummer en e-mailadres aanvrager*
Gegevens contactpersoon (indien van toepassing)
- voornaam en achternaam contactpersoon*
- functie en afdeling contactpersoon
- telefoonnummer en e-mailadres contactpersoon*
Aanvragen, wijzigen, stoppen automatische incasso gemeentelijke belastingen
- of u de automatische incasso wilt aanvragen, wijzigen of stoppen*
Controle
Na het invullen van alle gegevens krijgt u een overzicht. Controleer dit overzicht goed voordat u verder gaat.
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld, lees hiervoor ook onze Privacyverklaring. Na het versturen van het formulier kunt u het ingevulde formulier downloaden en printen voor uw eigen administratie.
Verwerking van uw formulier
Uw formulier wordt na ontvangst zo snel mogelijk in onze administratie verwerkt.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met het Publiekscentrum. Houd uw referentienummer bij de hand, deze kunt u vinden in de bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen.
* vereist